Svenska Counter-Strike:source forumet
Välkommen till Svenska Counter-Strike:source forumet. För att kunna läsa samt använda övriga funktioner i forumet måste du registrera dig. Registrera dig här!
|
|
Sidor: 1
2008-07-10 21:18:34
INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGS
Fick tag på Olander från Berlin Allianz som just nu befinner sig i USA och Los Angeles i jakten på finalen och 1:a platsen. Den 14:e, alltså på måndag spelar de kvartsfinal och vi önskar laget lycka till! I den här alternativa intervjun radade jag upp några staplar till olander som han helt fritt fick skriva om och jag måste säga att resultatet blev grymt! Inte så styrt som en regelrätt intervju kan vara utan vi kommer ytterliggare ett steg närmare olander men även hela CGS cirkusen "over there". Kul läsning olander! olander om resan, matchen och det senaste...
Som avslutning vill jag återigen tacka olander för att han tagit sig tid till att skriva ner denna intressanta läsning. Vi ser fram emot kvartsfinalen! 2008-07-10 22:19:24Re: INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGSN1! 2008-07-10 23:34:50Re: INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGSgött pankis! 2008-07-10 23:42:02
Re: INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGSN1, lycka till där borta! Det är inte lätt när det är tungt 2008-07-11 09:51:02
Re: INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGSgood, gl! Inte lätt när det är svårt, man är liten och kåt, #ANDER 2008-07-13 21:23:04
Re: INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGSbra skriver gleb. gillar ditt nya nick btw E du det? #Jeppe is teh shit.
Sidor: 1
|
Slumpad forummedlem |