Svenska Counter-Strike:source forumet

• Svenska Counter-Strike:source forumet / INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGS
    Välkommen till Svenska Counter-Strike:source forumet. För att kunna läsa samt använda övriga funktioner i forumet måste du registrera dig. Registrera dig här!

2008-07-10 21:18:34

pankrak
    Skribent
    Registrerad: 2007-11-10

INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGS

http://www.cssforumet.se/uploads/2679_olandercgs.jpg

Fick tag på Olander från Berlin Allianz som just nu befinner sig i USA och Los Angeles i jakten på finalen och 1:a platsen. Den 14:e, alltså på måndag spelar de kvartsfinal och vi önskar laget lycka till!  I den här alternativa intervjun radade jag upp några staplar till olander som han helt fritt fick skriva om och jag måste säga att resultatet blev grymt! Inte så styrt som en regelrätt intervju kan vara utan vi kommer ytterliggare ett steg närmare olander men även hela CGS cirkusen "over there". Kul läsning olander!

http://www.cssforumet.se/img/flags/small/se.png olander om resan, matchen och det senaste...

Resan dit var till skillnad från förra gången jävligt dryg. Vi åkte från köpenhamn alla fem och sen landade vi i Paris för ett byte. Här var det föresningar på typ 2 timmar och resan från Paris till LA var det värsta jag varit med om. Det tog aldrig slut. Jag hatar Delta Airlines och Air France.

De första dagarna fick vi bo på ett hotell som hette Holiday Inn som ligger på Washington blvd (gatan som går rakt ner till Venice Beach). Det var ett riktigt fint hotell men finfina sängar och frukost på morgonen. Vi delade hotellet med London Mint och de lagen som vann av oss fyra (Sthlm vs Berlin och Mint vs Salvo) skulle därefter flytta till Oakwood där vi bodde sist.

Det har väl inte hänt något speciellt roligt förutom att Milan var jättefull en kväll och visade röven för typ hela San Francisco OPTX och delar av 3D.NY.

Jag har inte varit nervös något så det har varit samma sen förra året, däremot så visste jag att jag inte var speciellt förberedd inför detta för jag har varit så upptagen med min högskola och inte hunnit spela alls mycket inför matchen mot Stockholm, vilket märktes.

CGS och arenan är som sist fast lite större och på ett annat ställe, nu är vi i en flyghangar på Santa Monica airport och det är riktigt coolt precis som förra året.

Har inte så mycket och säga om Stockholm matchen, vi förtjänade inte och vinna CSS matchen och det gjorde vi inte heller, jag tar på mig det [smile] Det har inte varit så mycket snack efter det, jag har inte brytt mig om att läsa allas kommentarer för det spelar ändå ingen roll, vi vet hur bra vi är och vi vet att vi kan slå vem som helst med lite struktur.

Annars är det väl inte så mycket att säga, klockan är 09:00 här på morgonen och jag vill äta frukost, frågan är bara var. Jag orkar inte ännu en hamburgare till frukost.

Ha det bra alla! Hejja på oss den 14:e då vi spelar kvartsfinalen!

Som avslutning vill jag återigen tacka olander för att han tagit sig tid till att skriva ner denna intressanta läsning. Vi ser fram emot kvartsfinalen!

2008-07-10 22:19:24

Che
    Skribent
    Från: Gislaved, SMåland
    Registrerad: 2008-02-23
    Webbsida

Re: INTERVJU: Olander, en direktrapport från Los Angeles och CGS

N1!

www.left4dead.se En svensk Left 4 Dead Community
    #left4dead.se (q-net)

2008-07-10 23:34:50

glos